Wednesday, February 20, 2013

Salam sejahtera kepada semua bakal pembeli yang dihormati...

untuk bertanyakan produk dengan respon yang pantas bolehlah sms  ke 017-3811845

               
NAMA/ PRODUK/ KUANTITI/ TMPT UNTUK DIHANTAR


SmS akan dibalas dlm masa secepat mungkin bagi memudahkan untuk membuat keputusan ya.....

Consultation free akan di cadangkan kepada bakal pembeli...kite wanita bole berkongsi apa saja masalah kite..jangan malu2 ya... sms je...saya akan reply secepat mungkin..

melalui blog ini juga, saya sudah berjaya menjalin kan hubungan persaudaraan sesama kite dalam masyarakat am nya dan khusus saudara saya yang seagama.... terima kasih..

terima kasih saya ucapan kepada ramai pelanggan dari sabah & sarawak.... saya akan mengekalkan harga semenanjung untuk kamu semua!!

sekiranya semua sudah setuju ..para pelanggan di alu-alukan untuk mengisi e-borang pesanan yang disediakan.

TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...