Saturday, January 5, 2013

Memo Plus Gold


Memo Plus Gold


Memo Plus Gold
Untuk IQ / MInda Cergas

Good Health - The Herbal Way 


 HARGA PASARAN : RM 59.90
        HARGA CUNA : RM 53.00

Khasiat Memo Plus Gold  (1 kotak @ 60 kapsul) 
Memo Plus Gold ialah ramuan herba semulajadi. Pelengkap keperluan pemakanan tubuh ini diekstrak drpd tumbuhan BRAHMI yang telah dikaji mampu memberi protein baru pada minda dan otak manusia. Telah digunakan secara traditional selama berabad-abad untuk mengekalkan kecergasan tubuh dan kecerdasan minda



Selain itu khasiat Memo Plus Gold :-  
  • Mempertingkatkan tahap pembelajaran dan daya ingatan pemerolehan, pengukuhan dan pengekalan.
  • Menambah kecerdasan, kecergasan dan kesegaran sepanjang hari.
  • Mengurangkan kebimbangan dan tekanan.
  • Khasiat anti-penuaan dan tindakan antioksidan.
  • Membantu masalah kurang daya tumpuan (sangat berguna sewaktu menghadapi peperiksaan di sekolah).
  • Membantu dalam kes AAMI pada warga tua dan ADHD pada kanak-kanak.
  • Membantu kelemahan kognitif berkaitan strok (Demensia Vaskular VaD).
  • Membantu mengurangkan masalah otak tidak normal dan bertindak sebagai makanan tambahan semulajadi untuk membantu mengurangkan jenis demensia seperti penyakit Alzheimer
  • Ia berkhasiat lebih kuat dan mempunyai corak tindakan lebih baik berbanding dengan pati Withania Somnifera (Ashwagandha), Gingko Biloba, Ginseng dan Centelle Asiatica (Gotu Kola).
Cara Pemakanan :6 -12 tahun : 1 biji sekali sehari selepas sarapan
13 tahun keatas : 2 biji sekali sehari selepas sarapan 
                        atau
13 tahun keatas / Dewasa : 1 kapsul pagi dan 1 kapsul malam
( jarak 3 jam sebelum waktu tidur) 


Bantu anak anda mencapai Kecemerlangan
dengan Mengaktifkan kuasa MINDA mereka.


100% - Herba
Tanpa Kesan Sampingan
Halal dan di Luluskan Oleh KKM.


Siapa patut menggunakan Memo Plus Gold?MEMO PLUS GOLD sangat sesuai untuk semua peringkat usia dan disarankan untuk mereka yang terdedah kepada suasana persekitaran bertekanan tinggi. Ia juga boleh diambil sebagai antioksidan serta makanan tambahan untuk menenangkan minda dan tubuh. Tonik bagi Minda untuk membantu meningkatkan daya ingatan. Makanan hebat untuk sel-sel otak 


Mari baca testimoni..REaL...!!



1) Nama : Pn.Bakhipah Bt Abd Ghani
Tempat : Felda Lepar Hilir Satu, Gambang, Kuantan

Puan Bakhipah adalah seorang guru Agama berusia 57 tahun dan menghidap penyakit stress yang kronik. Beliau mengalami simptom kemurungan, kelesuan dan kecelaruan fikiran dan terpaksa bercuti sakit selama lebih 6 bulan. Rawatan doktor pakar menunjukkan beliau mengalami sindrom kematian sel-sel dalam tubuh. Selepas hanya sebulan mengamalkan Memo Plus Gold, kesihatan Puan Bakhipah telah pulih hampir sepenuhnya dan beliau kini kembali bertugas. 

"Saya rasa sangat cergas dan tidak boleh berhenti melakukan kerja. Saya sudah boleh melakukan aktiviti menjahit pakaian berjam-jam tanpa henti. Saya rasa sangat gembira dengan perubahan diri setelah pengambilan Memo Plus Gold. 

2) Nama : Noraini Bt Ismail
Tempat : Kuantan, Pahang
Adik Noraini mula mengamalkan Memo Plus Gold pada tahun 2008. Pada tahun 2009, beliau telah menduduki peperiksaan PMR dan telah berjaya mencatat keputusan cemerlang 9A dalam peperiksaan tersebut. Menurut beliau, prestasi pembelajarannya telah meningkat semenjak pengambilan Memo Plus Gold. Proses hafalan menjadi lebih mudah dan daya ingatannya juga bertambah kuat dan berkekalan.

“ Saya rasa sangat mudah untuk menghafal ayat-ayat Quran untuk subjek Tilawah saya”, ujar beliau. 


Bagaimana Memo Plus Gold Membantu pesakit Strok @ Kemalangan 

3 ) En Azrin B. Mohd ( Tel : 016-287 6400)

Adik beliau terlibat dengan kemalangan motosikal dengan lori pada tahun 2006 di Taman Sentosa, Klang dan mengalami kecederaan pada otak sebelah kiri. Badan sebelah kanan tidak boleh bergerak dan hilang ingatan. 

Terlantar di Hospital Klang selama 2 tahun. Puas berubat dan pergi berurut tetapi masih tidak dapat berjalan sendiri. Adik beliau perlu memegang dinding dan jika cuba berjalan sendiri akan jatuh semula selepas 3 @ 4 langkah.

Setelah pengambilan Memo Plus Gold selama 3 bulan keadaannya mula berubah. Adik beliau sudah boleh berjalan dari hadapan hingga ke belakang tanpa sebarang bantuan walaupun masih dalam keadaan cacat. Tahap ingatan adik beliau juga semakin pulih. Paling mengejutkan ibu beliau pula adalah apabila adik beliau ingat bagaimana menaiki motosikal walaupun terjatuh di simpang akibat tidak dapat mengawal berat badannya lagi. Sehingga kini keluarganya masih memberi adik beliau makan Memo Plus Gold dan berharap keadaan adik beliau akan kembali normal. 

4) Surat dari En Ali bin Baba, Pengedar Kawasan Pandamaran Klang ( T: 016 - 289 1969)

Kesimpulannya
Tentu anda tertanya- tanya adakah ianya mustahil bagi pesakit yang mengalami kemalangan ataupun pesakit strok untuk kembali pulih seperti biasa.. Tiada apa yang mustahil di dunia ini pembaca sekalian andainya cara dan perubatan yang betul dikenalpasti dan diamalkan.Malahan alam semulajadi memastikan kita hidup dengan lebih baik. 

Apabila pesakit yang mengalami masalah pada otak(strok atau hilang ingatan akibat kemalangan) mereka, kemungkinan besar neuron-neuron telah menjadi lemah, tidak aktif atau mati. Apabila ia berlaku fungsi otak sekaligus fungsi fizikal tubuh akan menurun. Terutamanya dalam kejadian kemalangan atau strok apabila sebilangan besar neuron mati dalam masa yang sama dan menyebabkan tubuh berhenti berfungsi secara normal.

Setiap neuron adalah proses penyampaian maklumat kepada otak kita untuk melakukan sesuatu. Bayangkan apabila maklumat itu hilang atau rosak, otak kita tidak akan melaksanakan perkara tersebut kerana maklumat tak diterima. Contohnya, neuron kita sepatutnya menyampaikan maklumat kepada otak kita untuk menggerakkan kaki tetapi maklumat itu hilang. Jadi, kaki tak akan dapat digerakkan.Jadi, neuron yang aktif amat penting bagi mendapat badan yang sihat dan otak yang cergas.

Apabila pesakit atau pengguna mengamalkan Memo Plus Gold ( BESEB - Bacopa Monniera dr CDRI) , selepas 3 bulan mereka akan dapat melihat kesan yang ketara dalam kecergasan serta kesihatan mereka. Sebagai tonik terbaik untuk otak, Memo Plus Gold memastikan neuron-neuron berada dalam keadaan aktif dan berupaya menyampaikan maklumat kepada otak. Apabila semua neuron bekerja maka, setiap fungsi otak dapat dimaksimumkan seperti ingatan, tumpuan, kecergasan fizikal dan kemampuan untuk bertindak lebih baik dari orang yang tidak mengamalkan Memo Plus Gold.

Proses penyembuhan memang memakan masa tetapi bayangkan hasilnya kepada kegembiraan anda sekeluarga. Bukan sahaja berkesan dalam menangani strok, hilang ingatan akibat kemalangan, darah tinggi, haid tak teratur, ADHD, AAMI malahan ia berguna bagi pelajar-pelajar dalam membantu mereka mencapai kecemerlangan dalam pelajaran. Bayangkan apa yang mampu dilakukan kepada pelajar-pelajar setelah membaca testimoni tentang pesakit kemalangan yang hilang ingatan itu tadi.


5) Testimoni Memo Plus Gold dari Adik Siti Nur Aminah 
Nama : Siti Nur Aminah, 13 tahun ( Maktap Tahfiz Jenjarom, Banting)
Tempat : Kg Melayu Subang
SMS diterima oleh Ibu beliau:

“ Semenjak anak saya mengambil Memoplus Gold dari awal tahun ini, Jan 2009 sehinggalah sekarang bulan April 2009. Sebanyak 6 kotak anak saya dah mengambil Memoplus Gold dan dia menunjukkan perkembangan yang menakjubkan kerana dia sudah boleh menghafal 2 setengah juzuk Al-Quran .Saya Sebagai Ibu amat gembira sekali dan akan teruskan pengambilan Memoplus Gold untuk anak saya".

P/S : Sekarang tahun 2010 Adik Siti sudah pun habis menghafaz 1 Quran dan sedang mengulang. Setiap peperiksaan Adik Siti sentiasa mendapat tempat pertama.

6) Pn Alina dari Melaka menegaskan kepada anak-anak beliau supaya tidak meninggalkan permakanan Memo Plus Gold setiap hari walaupun mereka berada di asrama dan inilah berkat doa ibu serta ketaatan anak dalam mendengar kata Ibu. 

7) Adik Nur Athirah berjaya memperolehi 5A di dalam UPSR dan berjaya melanjutkan pelajaran ke sekolah berasrama yang terkenal Dang Anum manakala abangnya Mohammad Ahmad mendapat 8A di dalam PMR dan melayakkan ke Sekolah Sains berasrama. Bayangkan betapa bangganya Pn Alina atas kejayaan kedua anaknya. 

Selain itu, penyakit Migrain dan Tonsil anaknya dapat di rawat tanpa perlu di bedah..

8) Adik Khairunnisa dari Sekolah Agama Sharifah Rodziah juga mengamalkan Memo Plus Gold dan mendapat keputusan cemerlang 9A di dalam PMR. Jika anda mempunyai anak yang bersekolah Tahfiz atau sekolah Agama tidak perlu ragu untuk memberikan mereka Memo Plus Gold kerana testimoni adik ini dan adin Siti Nur Aminah membuktikan mereka mengamalkannya tanpa keraguan dan mendapat kebaikan dari Memo Plus Gold.

9) Bagi Puan Haslina beliau memberikan Memo Plus Gold kepada ibunya yang kehilangan ingatan lebih 8 tahun. Hanya selepas 2 bulan, ibunya mula mengingati sedikit demi sedikit.. 

2 comments:

  1. BOLE ISI BORANG DAN KEMUDIAN SMS UTK ATURKAN PENGHANTARAN PULA... SILA MASUKKAN ALAMAT YANG LENGKAP YA..THANKS

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...